2010. május 14., péntek

Bécsi szerelem - 2. rész: A nagy találkozások


A koncert előtt találkoztam pár magyarral, aminek nagyon örültem. Megismerhettem Zsófit és barátját, Gergőt, akik nagyon aranyos emberek. Nem tudom, mennyi idő lehetett, de a nép egyre csak gyűlt és hátul a backstage-nél is mozgolódások kezdődtek.

Először elsétált mellettünk egy srác, kapucni a fején, frufruja kilógni. Hirtelen azt hittem, Pat az, de a haja zöldeskék színű volt, így annak tudtam be, h képzelődöm. Később kiderült, h nem...

Néztük a fanokkal, ahogy a turnébuszból pakolják ki a koncerthez kellő elektromos kütyüket, mikor hátrafordultam. Ekkor láttam meg közeledni 3 fiatalt: A Skylit Drive 3 tagját. Cory-t szúrtam ki egyből, mellette haladt egy vörös hajú srác, de ahogy közeledtek, rájöttem, ő nem Nick...de akkor ki? Illetve harmadikként jött Joey. Pofátlan módon leszólítottam őket és kértem külön-külön mkitől közös képet.

Cory számomra kicsit meglepettnek tűnt. Bár csak pár másodpercig voltunk "együtt", de nekem az jött le, h teljesen más ember valójában, mint amit kinéz belőle az ember. A képeken, videókban, koncerteken egy igazán őrült srácot látok, de tulajdonképpen nagyon visszahúzódónak tűnt nekem. Megszeppent, törékeny kisfiú. ^^ Imádom.


Később tudtam meg, a vörös srácot Justin-nak hívják és az európai turnén ő helyettesíti Nicket, mert neki tértműtétje volt. Ezúton is jobbulást neki. Justin egyből belopta magát a szívembe; igazán közvetlen, szeretnivaló figura.


Joey is aranyos volt, bár ő róla különösképpen korábban se volt sok véleményem. Tehetséges gitáros, jófej gyerek, de úgy semmi több. :D


Kis idő múlva Zsófiék visszajöttek és elmondtam nekik a történteket. Zsófi Jag-re várt, és persze én se bántam volna, h végre vele is találkozhassak. Nem telt bele sok idő és ő is kisétált a backstage-ből. Odamentünk hozzá és készítettünk közös képeket. Szuper srác, arany hanggal.


Már ekkor boldog voltam, h ennyi taggal találkozhattam, de hiányoltam az Alesana-s fiúkat. Látni láttam őket, de sosem volt meg a megfelelő pillanat, h bármelyikhez is oda tudjak menni. Ekkor törte meg a "jeget" Pat, aki MAGÁTÓL jött oda hozzánk. Megkérdezte, h várjuk-e a koncertet (ilyen hülye kérdést xD), aztán ő is készségesen odaállt mellém képet csinálni. Kellemesen csalódtam benne. (Egyébként tiszta Mardel a gyerek élőben.)


Nagyon sokan voltak már, így előrementünk a bejárathoz mi is sorbaállni. Kicsit fájó szívvel, hisz kint volt Shawn, Shane és Dennis is (és persze a többi banda tagjai is), de még sem tudtam velük képet csinálni. Majd Tomi és Márk mondják, menjünk még vissza, én pedig velük tartottam. Megérte.

Dennis épp beszélgetett az Emarosa egyik gitárosával (meg nem mondom, h hívják), mikor a fiúk megkérték egy közös képre, majd pedig én álltam oda mellé. Az Emarosa-s tag odébb állt, mire én mondtam neki, h "come on" és tartottam ki a kezem. Szegényem ne érezze már magát kellemetlenül, h mki csak az Alesana-ért van itt. Bár Dennis-től tartottam, nagyon jófej volt ő is.


Nem messze tőlük épp ott volt Shawn. *-* Megrohamoztuk szegényt, először a fiúkkal készített képet, majd én álltam mellé. Hűűű. Abban a pár pillanatban, míg a karja rajtam feküdt, én pedig hozzábújtam...hmm...hát nem hazudok, ha azt mondom, lekaptam volna. x'DDD Ahogy Fati mondaná: SZNÁD. XD Hihetetlen pasi. Imádom a hangját, a gitárjátékát, mindent vele kapcsolatban. ♥


Ezután visszamentünk a fiúkkal, és vártuk, h beengedjenek minket és kezdődjön a koncert.

Nincsenek megjegyzések: