2011. augusztus 4., csütörtök

egy álom beteljesülése...mikor?


Az előző összefoglalóban kimaradt, de szándékosan. Tavaly novemberében kint voltam Bécsben. De nem ugrok egyből a közepébe.

Nem emlékszem pontosan, de november előtt pár hónappal az Escape The Fate európai turnét tűzött ki, érintve Ausztriát is. Nem volt kérdés, h megyek. Mivel a fő attrakció a Bullet For My Valentine volt, így könnyen összegyűlt a "csapat" is, akikkel kimegyünk. De nem minden úgy alakult, ahogy azt szerettük volna.

A koncert 23-án volt. Csak épp az ETF nélkül. Ugyanis a fiúk 1 héttel a koncert előtt lemondták az európai turnéjukat. Az indokot hagyjuk. Érdekel, utánaolvasol. Nem érted utána, kérdezel. A "csapatból" persze többen ki se jöttek, de Eszty és én úgy voltunk vele, h ha már megvettük a jegyet (és a buszjegyet is), ne bukjunk el 15e Ft-ot, menjünk ki és érezzük jól magunkat, hisz a fellépők között ott volt még a Funeral For A Friend is, akiket már rég meg szerettem volna nézni.

Röviden a koncert napjáról: a buszt majdnem lekéstük. :D Nagy telefonálás közepette sikerült elintézni, h megvárjanak minket. A buszon én akkor már kiszúrtam egy "ismerőst", de miután beértük Bécsbe, ott már hozzánk is csapódtak, így kerekedett ki a társaság: Eszty, Anita, Coby, Arni, Tomi és én.

A koncertek: őszinte leszek, nem volt jó. Sőt. A FFAF nem h rövid volt, de nem is épp a legjobb dalokat játszották el, és "nem is jött át" a produkció. Akik előttük voltak, nem is emlékszem rájuk, akkora benyomást tettek rám. A "lényeg" pedig, a BFVM egyenesen unalmas volt...számomra. Végigásítoztam a koncertet. De azért Eszty-vel jól elvoltunk. Igazából az is benne volt, h mi igazából az Escape-re jöttünk (volna) ki, így kapásból csalódottan voltunk kint. Azt hozzá kell tennem, h valamelyest a társaság kárpótolt minket.

Mielőtt eljött volna ez a nap, megismerkedtem Vikivel, aki szintén ETF-re jött volna, de ő végül eladta a jegyét. A koncert után úgy döntöttünk, megérdeklődünk pár pesti klubot, mennyire lennének vevők ilyen zenekarokra. A megkeresésünkre pozitív választ kaptunk. De azóta semmi...

...pontosabban kb. júliusig volt semmi. A Skalar ugyanis egyik nap kitett egy videót az Escape-től. Csak nem ez a levél kellett ahhoz, h rájöjjenek, kik kellenek ide??? Azt hozzá kell tennem, csak úgy nem tesznek ki videókat, csak ha az adott zenekar jön hozzánk. Persze a kommentekben jöttek a találgatások, és persze a kérdések: mikor jönnek? De azóta sincs semmi hír.

Kitartó vagyok. Mert szükségem van rájuk. Arra, h élőben is halljam és lássam őket. Egyenlőre október végéig vannak koncertjeik, de azt hozzáteszem, október második felében már csak a briteknél lesznek. És az már Európa...jó-jó, tudom. Ez nem jelent semmit. Hisz nekik egy köpetre van Nagy-Britannia, viszont Közép-Európa már nem igazán. De az ígéret szép szó, ha megtartják, AKKOR jó, tehát a novembert igazán rááldozhatnák Magyarországra és a környező országokra.

Mindenesetre most várunk...és várunk...

Nincsenek megjegyzések: